mandag den 6. juni 2011

Så lykkedes det endelig

I går var vi på lille udflugt til København. Jeg skulle egentlig indløse min nissegave, en rotur i kbh´s kanaler, men jeg var ikke helt på toppen, så vi endte i endnu en kanalrundfart, i følge med søn, som stødte til os.
Jeg nåede endelig at besøge en åben ROYAL CAFE´og vi var også heldige at få både bord og kaffe og kage og oven i købet en masse billeder. vi sad i den skønne lille gård. En lille stille oase midt i hjertet af København.





Vintage kjole af Jørgen Bendtner. En rigtig fin perle.

                Små fine miniature stole.



                Strik sager af fineste slags. Desværre ikke til salg, men inspireret blev jeg da.



                                           Cirkeline og hele musefamilen.



Og hmmmmm.......Bolledukker???????Bruger man stadig den slags??????Kunst?????Hvad ved jeg???



                                  Bestil roligt kager på den søde cafe´, de er virkelig gode.



Lille komfur af genbrugs koncervesdåser.

                                      Og vi er jo på Royal cafe´ik´?


                                              Ret smukke kaffe glas.


Aftensma i et København, som foldede sig ud med sydlandsk stemning og temperatur. Vi valgte Italiensk på Gråbrødre Torv.


På Rådhuspladsen fik vi fyldt øregangene med alt godt fra den Tyrkiske kultur dag. Stor scene med optrædende og masser af boder med Tyrkiske specialiteter og fed stemning.



Der er sku stil over de fyre. Her kunne nogen vist godt lære lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar