lørdag den 20. august 2011

Endelig.

Endelig er jeg hjemme. Der har været stille på bloggen, hvilket ikke har været ensbetydende med, at jeg har siddet stille i et hjørne, med blikket indstillet på uendeligt. Jeg har været på farten siden torsdag morgen. Jeg har været på Formlandmesse, set mennesker med anden sexualitet end den "normale" udfolde deres glæde ved livet og stolthed over, at være dem de er. Jeg har været i staden og nydt dejlig mad. Jeg har været i flere gode selskaber. Jeg har gået ture, nyt anden natur end den der ligger lige om hjørnet,. Jeg har været på lækker Italiensk restaurant,. Jeg har drukket varm cacao. Jeg har givet en masse tøj til en´som blev glad for det. Jeg har fået en smuk buket. Jeg har fået ny farve i håret. Jeg har købt pynt til en evt fest. Jeg har givet (gode?) råd til en´som spurgte. Jeg har købt strømper som nok er lidt frækkere end de mest almindelige. Jeg har set kokke i rasende arbejdstempo. Jeg har danset for min søster. Jeg har modtaget en lille hest, som glæder sig til en rejse og jeg har plukket endnu omgang nyudsprungne roser fra min have.



Jeg har haft dagene fyldt op med oplevelser af bedste slags.

4 kommentarer:

  1. Nøj! hvad hedder den ferskenfarved rose. Den må jeg eje ;)

    SvarSlet
  2. Kan ikke lige huske det på stående fod. det er en af mine historiske roser. de er et hit for enhver have. Sådan nogen må du have. Altid smukke og dejlig duft.

    SvarSlet
  3. Tak for en rigtig hyggelig dag. Først i dit "slaraffenland-med først til mølle-princippet". Jeg er glad for at jeg kom først til mølleren, og fik så mange lækre "kollektioner".
    At dig og Niels så havde planlagt overraskelsestur, var for de "to udvalgte" helt i verdensklasse.
    Dejligt at gense Dyrehaven, Strandvejen og sidst men ikke mindst afslutningen med den lækre mad på en topklasse italiensk restaurant.
    Super og herligt.
    Tak for overraskelsen og det lækre tøj!
    Knus Sussi

    SvarSlet
  4. Velbekomme. Det er jo rart når nogen kan have glæde af det man ikke selv vil have mere. Alt andet giver jo ingen mening. Ja det var da en hyggelig tur og overraskende god mad.

    SvarSlet