torsdag den 4. august 2011

TRA LA LA LAJ

Solen skinner, jeg har fri, tre plader boller er bagt


Det kommende barnebarn er her til morgen blevet scannet. Alt er vel og lige efter bogen. 13+4 uge. 7 cm. alt er færdigdannet, så nu skal der bare vokses en masse og puttes detaljer på. den kommende bevægede fader berettede stolt om barnets evner ud i akrobatik. Selvfølgelig bevæger "vores" Baby sig da lidt hurtigere end de andres, hvad havde i regnet med. Så er man allerede godt på vej, så er man allerede forældre, så er man klar helt ind i hjertet. det er lige som det skal være. Forældreevnen er på plads, det er nemlig lige så vigtigt, som hvordan barnet udvikler sig i min optik. Uden forældreevne kan det andet være lige meget. En evne alle desværre ikke alle har og aldrig kan få. Man kan få noget "som om", noget tillært, men aldrig den følelsesmæssige som er så vigtig.Jeg har desværre set alt for meget i mit prof liv til, bare at tro at den slags kommer af sig selv.
 Jeg har god grund til at være glad og vente det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar