tirsdag den 11. oktober 2011

Spørg lige om det var lækkert.

Suppen var en øko kartoffel/porre fra Netto. Lækker og nem feberredning når tiden er trang mellem to slags motion. Hjemme igen var det tid til et lille eksperiment. Frugter med (hold så kæft, jer der ude fra vægt vogterne) fløde rørt til en fed creme me pistaciecreme. Hold så lige op hvor den slags smager som at kysse en fed lille engel lige midt på de fyldige baller. Det tror min søn ikke er lækkert, men han spiste da resten af cremen og næsten også skålen. En nem lille dessert, som sagtens kan indgå i en større fest menu. Vil du prøve, kan jeg bare fortælle, at jeg har købt min creme i venindens skønne butik Frederiks Villa og jeg ved, at de gerne sender hvis ikke man lige kommer forbi.




 Et lille glas kold Latte med chokolade fra Netto tog vi til. Hmmm det kunne jeg sagtens have levet godt uden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar