tirsdag den 24. januar 2012

Et ekstra lag hud.

Skindbukser har stået på min ønskeliste længe. Ikke sådan nogle stramme liggins nogen. Ikke sorte. ikke dameagtige(?????), men sådan helt almindelig bukse agtige og brune. Ikke noget med glam og fest, men bare som jeans man hiver på og bruger uden nogen dikkedarer. Jeg troede at den slags var helt almindelige fromme ønsker, men jeg skulle blive klogere. 6-7000,- eller stramme skind look a like sager er hvad man er oppe imod. heldigvis kender jeg en handlekraftig kvinde med samme problem. Hun fik syet nye bukser efter mål i udlandet. Det har jeg nu også kastet mig ud i og nu er mailen tikket ind, at NU ligger der nye bukser og venter på posthuset. Jeg er godt nok spændt på resultatet. Farven kender jeg, chokolade, mmmmmm lyder dejligt ik´?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar