tirsdag den 24. januar 2012

Fyraftensmøde.

En god tradition er startet her i Ribe. Efterhånden kender jeg en lille håndfuld dejlige damer ret godt. Vi mødes ikke ofte, men har heldigvis alle lyst til, at følge med i hinandens liv. Vi har indført FYRAFTENSBAJEREN! en aften i løbet af de dage jeg er her i byen, hvor vi mødes et par timer, til løst og småt, til bysladder og hvordan har vi det hver især. Vi skiftes til at lægge fysiske rammer til rådighed. i går aftes var jeg værtinde. Hyggeligt og vigtigt, hvis man med stor afstand, vil følge med alligevel. Tænk at de gider lukke mig ind i deres liv. At de gider holde mig a´jour med alt hvad der sker i byen og i deres liv. Det som gør, at jeg så let glider ind i en hjemmevant rolle, hver gang jeg lander i den gamle by. En stor ære.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar