tirsdag den 3. januar 2012

Hmmm de var her da ikke i går!

Jeg er næsten helt sikker på, at der må være kommet nogle nye muskler i min krop. Jeg havde da ikke så djævelsk ondt i nogle besynderlige skrå muskler tæt ved ribbenene og så lige nogen som åbenbart også er vokset ud omkring mine lår. Men ok, det er da også utrolig mærkeligt, at stå der i så mange minutter og bare file løs i de satans lår muskler, mens man grangiveligt ligner én, som er helt vildt meget igang med, at skide lige midt i skoven. Mon det overhovedet er sundt, at overbebyrde de sarte mavemuskler i så høj grad? Hvis jeg fortsætter i samme spor, kan i kende mig til sommer, som hende med det store vaskebræt og deformt trænede lårmuskler. Så galt går det jo næppe, erfaringen siger mig, at om et par uger er det nye program gammelt og hegles igennem uden det store besvær og med næsten samme krop og figur som jeg startede. Men avs de er ømme og gav sig da også lidt i den efterfølgende vals.
Det tager pokkers lang tid at komme i god form, men sjovt nok meget kort tid, at komme ud af den igen og jeg har faktisk kun holdt juleferie og det gør man åbenbart ikke ustraffet.

Tillod mig lige at låne et billede af Lisser Frost Larsen. Håber det er ok med Lisser og at hun ikke ellers kommer og tæver mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar