torsdag den 5. april 2012

Sådan vil jeg ha det................

Jeg vil underholdes. jeg vil have selskab på en lang gåtur og jeg vil have update på løst som og gerne slibrige detaljer. Jeg vil have kaffe og jeg vil ha selskab med strikketøj. Jeg vil have flere striber på pindene og gerne endnu et ærme på en rundpind. Jeg vil have fred fra mine bofæller og sender dem til påskefrokost i en anden kvindes hjem. Jeg vil have min søster og senere vil jeg have besøg af en søn på næsten flere meter. jeg vil have udsyn til gule frynsede tulipaner, når jeg nu har dem og ellers næsten aldrig køber gult. Jeg vil have noget af danmarks bedste chokolade, men det kan jeg ikke få, for det har jeg kørt ud i skov. Jeg håber jeg får det meste af det som jeg vil have. Bare i dag. God dag og dejlig dag til hvem som læser dette.

                                                                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar