onsdag den 18. april 2012

Pif, Paf, læderpuf

Så har man endnu engang ladet sig betage, besnære og imponere. Sidste Formlandmesse fristede med en gigantisk læderpuf, som både manden og jeg kunne se meget i vores stue. Lækker blød skind, skønt fyld, som både giver fasthed og form til kroppen. Stor nok til at man kan ligge på den, ikke hel krops, og velegnet til ekstra siddepladser. Fed som kæmpe fodskammel med plads til bakke med det mest "nødvendige" til en hyper filmaften. Så stod den der, lige midt i gården, i går da jeg kom hjem fra udflugt. Hurtig udpakning og ind på "sin" tænkte plads. CHRIST!!!!!!! Jamen den stue blev da helt og aldeles forkert, som i håbløs og stilforvirring når det rigtig går løs. Som en anden Gertrud Sand, prøvede jeg der efter både her og der, men intet nyttede. Der blev talt om sommerhus og forskellige andre nødløsninger. I nat fik jeg så et nyt syn. hvis nu man ryddede et hjørne i stuen og møblerede det som lille launge/afslapningshjørne/strikkeplads/stilletid hmmmmmm der er vi så nu og derved tror jeg det bliver. Faktisk slet ikke så tosset og så blev der da også lige ryddet op/støvet af i det hjørne.


2 kommentarer:

  1. Hej Stella.
    Du har da fået lavet alle tiders hyggehjørne med den nye puf.
    Knus Sussi

    SvarSlet
  2. Tak Sussi. Rosa er meget tilfreds. Hun har ligget der hele dagen.

    SvarSlet