onsdag den 22. august 2012

I gang igen.


Så er jeg igen igang med mavedanundervisningen. Har taget hul på en ny omgang enetimer. Denne gang bygger vi op med min flamenco kjole som udgangspunkt. Jeg købte kjolen ved flamenco festivallen i Sevilla så den er helt ægte men uden pynt. Jeg vil selv pynte op og ned som det passer til mine danse. Flamenco danser jeg ikke, men min nye dans er inspireret fra flamencoen. Super spændende. Nye koreografiske, tekniske og holdningsmæssige udfordringer, altså kropsholdninger forstås.Der er både leg med den feminine flirt og det strenge maskuline udtryk. Uhhhh jeg glæder mig. Vi er først lige begyndt at øve, men jeg kan allerede lide hvad jeg har set og hørt og ved allerede at vi er ude i noget yndling.

Vil du lytte med, er musikken lige HER.

Knald hamrende rød. Meget udtryksfuld og meget tung kjole.

                                      Med meget vidde at lege med.


Jo jo jeg købte naturligvis også roser til håret. Bare vent og se når jeg har øvet øvet øvet og leget en hel hel masse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar