mandag den 10. september 2012

En dejlig weekend med en drejning.

En dejlig weekend med film, globryllup og dejlig Italiensk mad. Desværre også med tiltagende buldren i hovedet og bihuler, som gjorde mig næsten sengeliggende i går og aller værst, nye problemer med den plagede pc. Nu er der vist ingen vej tilbage, hvis jeg vil nå at redde stumperne. I morgen er det udflugtsdag til staden. Jeg agter at medbringe min pcén, min ven, min livline. Nu må den på hospitalet. Jeg håber alt kan reddes og bringes tilbage til sit gode gamle problemfrie udgangspunkt. Det er på ingen måde uden bæven jeg kaster mig ud i projektet. En verden jeg hverken kender eller forstår og det går mig bange, for tænk nu hvis........Jeg må tro på det bedste og på de skrappe unge mennesker.


I morgen holder vi feriedag og tager til københavn fra formiddagen. Vi starter med Brunch og fejring af fødselsdagsbarn. "Den store" bliver 32 år og det vil vi jo ikke gå glip af, så vi når lige at nyde og fejre ham inden han lader sig opsluge af et køkken. Vi satser på dejligt vejr og høj sol, selv om der vist er lovning om noget andet. Der er før sket fejl, så jeg satser på solen til andet er bevist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar