tirsdag den 11. september 2012

Out of space.

Dagen er kommet, hvor jeg helt uden kontrol, skal entrere en butik/værksted som jeg intet aner om hvad jeg skal sige til. Jo altså, at der er noget galt med pcén, men ellers.......og tænk hvis de spørger om noget..............................Absolut nyt og totalt ukendt land som skal betrædes, men nødvendigt er det. Håber alt kan redes og genetableres, renses og justeres. Jeg må holde vejret og tro på at de i Computerplanet er lidt klogere end mig og det er faktisk ikke svært.
Selv vil jeg nyde dagen med manden i københavn. Brunch med et fødselsdagsbarn, nogle gavekøb og ellers bare en masse skridt i alle retninger. I morgen er kreadag/updatedag med en niece og der behøver jeg heller ikke en pc, måske må jeg låne hendes et øjeblik? Bare lige mellem et par striber. Striber skal der gerne komme mange af mens jeg nyder Niecens the, for terminen er sat til om tretten dage fra nu. Lille Lui kan poppe frem når som helst nu. Bliver striberne ikke klar til levering må han vente lidt. Der er til gengæld så mange andre bløde pakker som venter på ham. det er ikke min skyld hvis den dreng kommer til at fryse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar