fredag den 7. september 2012

Gratis weekend.

Denne weekend har fået en overskrift, som rimer på gratis glæder. Aftenens biograf tur er "betalt" med gratis billetter. sådan nogen som man sommetider får når man har støttet et godt formål. Et princip jeg er meget i mod. Vi støtter for at hjælpe og ikke for at få en gave hvis værdi meget hellere skulle tilfalde de trængende. Nå men nu er de billetter i huset og nu skal de bruges og jeg gider godt gå i biffen og endnu mere at se Den skaldede frisør, og for det tredie, at nyde noget gratis (som vi selv har betalt hmmm).
I morgen er der familliært globryllup. Igen ganske gratis underholdning hvor vi endda kender alle deltagere men ikke engang behøver en gave, da vi jo ikke er inviteret.
I morgen aften skal vi spise lækker Italiensk og igen gratis. Den ellers gode restaurant, har tidligt på sommeren serveret en menu for mig, hvor jeg efterfølgende blev ret syg hvilket blev undskyldt meget med tilbud om at tilbageføre det fulde beløb, også for hende som absolut ikke blev syg og drikkevarer som helt sikkert ikke gjorde mig syg. Jeg har spist der før med stor glæde og tilfredshed, så jeg valgte deres tilbud om en ny gratis middag for to. Den tager vi så i morgen aften.
Weekenden står også på genopstart af lørdags/turbo danse hold genopstart. Dog ikke gratis, men betalt med stor glæde.
Hvad der ellers vil vise sig af gode weekend sysler/tilbud, gratis eller ej, venter jeg og ser. Der kan jo altid strikkes endnu en stribe eller vandres en tur i det gode vejr som varsles.
Ikke noget Vild med dans og Matador til mig. Jeg vil ud og opleve noget nyt og se hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar