tirsdag den 23. oktober 2012

Jeg er på.

Jeg er igen på sikker netgrund med fuld sikkerhedspakke, installeret med hjælp fra fantastisk fyr, som overtog styringen af min pc pr langdistance og klarede lige Java Update i farten, så nu er jeg også tilbage på netbank. Fagre nye pc verden og tak for en fyr som var der for kunden.
Jeg er tilbage på bloggen og tilbage i Danmark efter tur til Europas dyreste storby (jo jo det er faktisk sådan) Oslo. Fin og dejlig by, men føj for en stinkende økonomi de holder sig. Aldrig har vi været med til noget lignende. Vi kunne let have taget på charter til Tyrkiet for samme pris i en uge. Vi var bare afsted to døgn. På vejen op var jeg både på Burger King og Svensk kaffebar når det er værst. Ja jeg ved også godt, at jeg er en madkvalitetssnob, men er det så galt endda. Når mad og kaffe alligevel skal laves, hvorfor så ikke vælge et par gode råvarer og kæle lidt for sagerne? Det grå og humørløse køkken får aldrig min stemme.



Nu var det jo ikke hverken byen eller maden som var vores store mål. Målet var Lui. Lille bedårende dejlige Lui med de stolte forældrer og nu med besøg af sin meget stolte Farfar og Farbror. Lui var i aller højeste grad hele turen og alle pengene værd.

            Bemærk lige min lille striktrøje, som snart er for lille.

               Det var let at blive ven med Lui.

Lui og hans forældrer kom til brunch på vores hotel.


Efter et par timers travetur gennem Oslo kørte vi hjem. Den lange biltur brugte jeg på første forsøg på sokker efter den nye opskrift. Til str 6 mdr er der vist meget lang vej for Luis små fødder.


Altså må jeg igang med min egen omskrivning/justeringer.

2 kommentarer:

  1. Hej Stella.
    Dejlige billeder af Lui, farfar og alle de andre. Hvor var det herligt at se, at han altså Lui var klædt i din strikkede bluse. Det er så dejligt når ens anstrengelser bliver brugt og værdsat.
    Hilsen
    Sussi

    SvarSlet
  2. Der er rigtig mange billeder af lille fine Lui og ja, han bruger virkelig løs af gaverne. Dejligt.

    SvarSlet