torsdag den 18. oktober 2012

Og hør lille mor hvad har du i din kurv i dag?

Hold nu fast som kurven er pakket med godter. Kiks, slik, frugt, juice, strikketøj og kamera. Så er jeg klar til mange timers bagsæde liv. I morgen skal min seks timer tilbringes på landevejene, såvel danske som svenske og norske. To overnatninger og en masse babykontakt før næsen vendes hjem igen. Lui og Oslo skal indtages og begge dele med stor forventning. Hygge, dikke, ose og måske shoppe, spise, sludre og slentre. Jeg er klar som i parat og helt på spring. Aller først skal vi lige samle et par medrejsende op og runde den indiske ambassade endnu engang.
I dag er jeg blevet motioneret gennem skoven og serviceret med lækker aftensmad og vin af min månedlige date. Nu er vi igen opdaterede på hinandens liv og færden. Med den status i bagagen drager jeg trygt mod nord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar