fredag den 30. november 2012

Jeg gjorde det sgu.

I går fik jeg endelig danset igen. Ok jeg er stadig ikke god i drej, men det ser pt ud til, at også jeg kan komme på scenen til skolens julearrangement. Hele to danse er planen, men kun hvis det går mere frem end tilbage med mit helbred. Lige nu er en lille sprække åben mod bedring.
I dag smækker jeg døren op endnu en gang til julebutikken. Laaaaaaang dag både i dag og søndag. Jeg glæder mig til, at se en masse glade mennesker. Det tegner til en travl weekend. Begge arme er klar med både stjerner og rockguitar.



I morgen er der lørdagsdans. Tre timer i streg og bagefter skal vi ENDELIG ud at spise sammen. En aftale som blev konfirmeret i sommer, men første ledige lørdag for alle, var altså 1.12. Snak lige om travle kvinder. Jeg glæder mig. Det er første gang vi er samlet uden for danselokalet, men der er ingen tvivl om, alle vil hinanden og at alle har noget på hjerte. Kloge, sjove kvinder i forskellige aldre og vidt forskellige steder i livet. Jeg ved det bliver godt, sjovt og givende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar