torsdag den 21. februar 2013

Bedstes bedste energikugler.

Energikugler er sædvanen tro, bare mit eget bud på de der små kugler med dadler som pludselig blev så pokkers populære, da vi skulle tabe os femten kilo på femten dage og samtidig se det dobbelte antal år yngre ud. Jeg ser desværre hverken yngre eller tyndere ud, men energikugler elsker jeg. Jeg dryssede bare selv løs af noget dadler, figner, en masse mandler, kokus, vanille og riiiigeligt kokusolie. Da jeg ikke ejer en foodprocesser, røg hele baduljen i kødhakkeren (som ikke har set kød i mit vegehjem) og rodede rundt med de bare næver. Jeg vendte halvdelen i kokus, den anden halvdel blev plain, men alt hvad der findes af snulder kan jo bruges efter smag og behag. Godt smager de og blev godkendt af ALLE som smagte dem, Inc Olga som ikke godtager hvad som helst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar