fredag den 22. februar 2013

Indledende øvelser.

Alt hvad jeg laver pt handler mere eller mindre om den forestående rejse til Indien. Arbejdet sker i bunker som skal klares inden der er rent bord. I går var det frisøren og så ellers klienter til sen aften.
I dag er der lørdags start med tre timers mavedans, inden køleskabet skal ryddes, rengøres og fyldes med godter til "Den lille" og kæresten som skal passe huset. De skal vises rundt og instrueres i forskellige finurligheder. Kufferten skal pakkes og lidt mere skal vaskes. i morgen kommer der små veninder og hilser på og ønsker god tur.
Jeg glæder mig usigeligt til tre ugersferie. Tre ugers alenetid med manden. Tre uger i skønne Indien. Tre uger med nye gode oplevelser. Tre uger med tid. Tid til at komme ned i gear. Tid til både oplevelser og afslapning. Tre uger med den skønne Indiske mad, varme og gæstfrihed og hvis jeg finder den rigtige, en ayurvedisk undersøgelse og pulsdiagnose og gode massager. tre uger med mulighed for gode billeder i kassen og tre uger med måske et par besøg på bloggen og måske et fotodryp og en hilsen til jer.

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at holde ferie gennem din linse;-)
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  2. Tak Kirsten. Håber der bliver mulihed for at lægge et par indslag med billeder.

    SvarSlet
  3. Rigtig, rigtig god tur, Stella :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet