lørdag den 9. februar 2013

Endelig.

Endelig ligger der en stak foldeklare brochurer på mit bord. De er længe ventet. En masse gode folk har lovet at arbejde på sagen, nu tog veninden over og nu skete der noget. TAK Tina for skøn hjælp. Endelig har jeg igen en brochure hvor jeg ligner mig selv og ikke en ti år yngre udgave. nu er der både SE og konto numre og priser som passer med virkeligheden. Nu er der bare fylderiets tilbage, men det er jo bare et spørgsmål om, at sætte sig ned og gøre det.
I den store gryde hygger en masse rødder sig. De skal blive til morgen dagens suppe, som skal efterfølges af en ostemad på Meyers det nybagte. I morgen kommer der strikkedamer igen. Den slags kræver også lidt til maven. Målet for i morgen er endnu en omgang bobler på den blå sømand. Ikke fordi jeg hverken gider eller nyder. Kun fordi det er der jeg er nået til.
God weekend til alle.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar