mandag den 4. februar 2013

Er det ikke bare isens svar på strygebunken?

Endelig kom jeg i bund i de tre fér= Fucking frygtede fryser. er jeg mon den eneste, som bare alt for sjældent går i krig med afrimning af fryseren? Fryseren og strygebunken er uden tvivl mine svageste punkter. De vokser mig over hovedet og når hele dynen er bundet føler jeg mig blændet af min egen glorie. Føler mig på linie med dagligdagens helte og en af dem, som gør en særlig indsats for både kloden og dens samlede befolkning. Hver gang lover jeg mig selv (ALDRIG ANDRE), at fra NU, så vil der ikke findes tilisede frysere og strygegnet tøj i min bolig. Den slags glæde varer lige præcis til næste gang ishelvedet melder sig eller strygebunken indeholder største delen af det kluns jeg ejer, som er egnet til præsentation for fremmede mennesker. Lige nu er alt mit tøj på de hylder hvor det bør være og fryseren noget så ren og isfri som var den netop afhentet hos selveste Vupti. Glæden og lykkerusen er mærkbar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar