fredag den 1. februar 2013

Hvis jeg var jer, ville jeg tænke mig rigtig godt om.

Først var det bilens kørelys og derefter viskeren. Så var der et fjernsyn og nu er det et lille lommekamera og lige nu også dimsen til at lægge kameraets kort i. Jamen hvad sker der lige med alle de dimser og sager jeg rører ved?
Faktisk har jeg en helt anden teori, som omhandler 2013, men den får i på et andet tidspunkt.
I dag har jeg travlt med. Claus Meyers fuldkornsbrød, som skal serveres for min søster. Hun holder voldsomt af varm the og en god ostemad og jeg vil ikke være den som skuffer. Jeg håber hun kvitterer med ALT nyt fra Ringsted egnen.
Aftensmaden vil jeg få serveret hos en anden søster, hvor jeg til gengæld stor for bestilling og planlægning af den næste rejse for en kommende konfirmand. Noget med Paris og tidlig sommer. Lige der hvor Paris er så fin og dejlig og jeg har store planer, afstemt efter en ung dames interesser og ønsker, tror jeg nok.
Hele to søstre på en og samme dag er bestemt ikke hverdagskost for mig. Selv om jeg er begavet med hele fire søstre (en enkelt bror, som desværre gik bort alt for tidligt) er det ikke os som sidder lårene af hinanden.
Vi har hver vores liv men er flettet ind i hinandens på kryds og tværs, som gør, at vi ses i spredt fægtning. Vi ved hvor hinanden er og hvor vi kan søge hvad og hvem som kan bruges til hvad. Blodet ruller familiært i vores årer, dog uden den store romantik eller kontinuerlige tilknytning.
Jeg holder af hele banden på kryds og tværs men uden et stort dagligt behov for kontakt.
I dag er der altså hele to på programmet og som altid, en på Wordfeud. Jeg nyder det og dem når det er.

2 kommentarer:

  1. Måske vi skal aflyse 2013 og springe lige til 2014 ?
    Her har det været en mærkelig uge. Jeg er kommet for sent på arbejde to dage og har uforvarende brændt en aftale af. Og DET ligner mig ikke.
    Måske der skal drosles lidt ned for aktiviteterne så jeg selv kan følge med også.
    Forhåbentlig god weekend til dig Stella.

    SvarSlet
  2. Hmmm ja der er altså noget M det år her. De tanker vender jeg tilbage med. Go weekend også til dig.

    SvarSlet