fredag den 31. maj 2013

Så er man godt nok værdsat.

Min vidunderlige danselærer Suzzane Potempa, som altid giver så meget til andre, har fået et problem. Hendes meget specielle kat, som er af en helt speciel støbning, lige som dens menneske mor, var igen blevet meget alvorligt syg. Faktisk så syg, at der var tale om snarlig aflivning. Jeg tilbød at sende healing afsted til den og heldigvis blev healingen modtaget og brugt til fornyet livskamp. Ingen kan endnu sige hvilken vej katten vælger, men den er gående igen, den spiser og kommer af med maden igen. Den er i langsom bedring. Når man hjælper Suzzane bliver der sat pris på det. Det ved man. Hun er et af de mest taknemmelige mennesker jeg kender. Hun giver utrolig meget til rigtig mange, men kræver selv meget lidt. Hun er en kvinde som har klaret meget i sit liv. En lille fin sart kvinde set med det blotte øje, men ved nærmere eftersyn, opdager man, en sjælden kraft og styrke. Hun er sej og rå når det kræves. Hun kæmper for sig selv, sin kat, for sin skole og for sine elever. Hun tager sig af de sårbare ældre indvandrer kvinder og giver os alle en masse håb og tro på os selv. Der bliver ikke gjort forskel, talt nedsættende eller moppet på hendes skole. Men der bliver drillet og joket og skubbet og båret og grinet og nurset og hundset en masse. Alt med et smil og forståelse for den enkeltes personlighed og formåen. Det kan man kun respektere og elske hende for. 
For min indsats med healing, som jeg selv har tilbudt, ikke kræver store anstrengelser af mig og bestemt ikke ønskede betaling for, har jeg nu modtaget de mest fantastiske gaver. 
GULDMASKER! For pokker da. Jeg har aldrig set noget lignende og glæder mig til aftenens spa time. Nu skal de parisiske skønhedseksperts sgu få baghjul. Jeg vil være badet i det pureste guld, når jeg ankommer i morgen. Jeg vil være spa lækker og vel manicureret med coral på både fingre og tæer. Ny sommer nederdel, som skal erstatte den så tyndslidte gamle, som der er adskillige huller i nu, og nye sandaler. Paris vil lægge sig fladt på maven og takke mig for besøget og tigge om blot en dråbe af min guldmaskes magiske skønhed. NIX Putte. Forget it. Jeg holder mit guld tæt til kroppen og lader mig sole i beundringens søde varme. He he, som det ses, elsker jeg min skønne danselærer og hendes dejlige gaver og glæder mig til en dejlig lille ferie. Paris er altid dejlig. Jeg er klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar