søndag den 30. juni 2013

Bare en lille prøve.

Det er jo først i morgen aften jeg starter ferie. Alligevel blev denne søndag lidt som om. Ok, det var da søndag, men jeg følte bare lige en snært af noget andet også. Laaangsom morgen og tur med manden. Bare sådan lidt lækker mad i Torvehallerne mens vi samlede op på løst og fast. Lidt osen her og der. Et indkøb af en ny stråtaske, lidt godter og lidt slentren på må og få. Eftermiddagskaffe på cafe med masser af tid til både snak og hygge i frigear. En lækker søndag kun for og med os og sådan agter vi bare at fortsætte frem til sengetid, ham fordi han har noget afterparty at pleje og jeg, fordi jeg øver til den kommende ferie. 

2 kommentarer:

  1. Dejligt med slow tempo.
    Sådan har jeg det efter at jeg er kommet hjem fra Bornholm.
    Jeg lagde ikke mærke til det derovre men da jeg kom hjem og skulle i Bilka og handle lagde jeg mærke til at mit tempo var blevet MEGET langsomt.
    Dejligt når man nu har ferie .
    God ferie til dig :-)

    SvarSlet
  2. Præcis Kirsten. Langsomt tempo har vi alle brug for ind i mellem. Vi ved det, men glemmer det hurtigt i hverdagen.

    SvarSlet