tirsdag den 2. juli 2013

Det lysner.

Sidst kokke sønnen var i landet, boede han i vores lille sommerhus. Lejen var en gang maling af stue/køkkenet. Loft, vægge og gulv. Loft og vægge fik hvid og gulvet en lys grå. Hold nu op hvor den slags gør indtryk på sådan en lille knaldhytte. 
Jeg er nu igang med sommer rengøringen og i år føler også en større oprydning med. Væk med den lidt tungere romantiske stil. Ud med en stor del af pusse nussen. Ind med lys og lethed og tilskud af sjov og farveklatter. 
Flere af min butiks fine plasttæpper fra Rastablanche, har fundet vej til de lyse gulve.
Nu er jeg på kig efter stof til nye gardiner og forhæng til køkkenskabene, samt en ny lampe over spisebordet.
Den ene type sommerhus stemning afløser den anden. Hver ting til sin tid. Nu er det tid til lidt nyt.
Forandringerne må ske i det tempo som jeg finder nyt i. Der er tid nok og jeg nyder hver ny ting mod den nye retning.









2 kommentarer:

  1. Det er smukt og hyggeligt...dejligt Stella at du er mange steder med din engleenergi <3

    SvarSlet