onsdag den 31. juli 2013

Det er da sejt.

Hvor mange piger på tolv år, klipper selv mønster til haremsbukser og kaster sig over klip i stof og efter følgende syning? Izabel gjorde det i dag og lige nu mangler der kun ribkanter. Jeg er imponeret og stolt.






Jeg vejleder og hjælper hvor der trænges, men det er Izabel som gør arbejdet. 
Selv prøver jeg, at udfylde et par tids huller med en dråbe krea, men meget bliver der ikke plads til. Det er såmænd ok, lige nu er det Izabel og haremsbukser der står øverst på to do listen.

2 kommentarer:

  1. Det er så supersejt! Jeg har endnu aldrig kastet mig over at klippe mønster selv, så det er en modig dame med tillid til egne evner, vi har med at gøre her :-)
    Jeg glæder mig til at se resultatet :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Altså ok, vi havde et mønster, men bare meget mindre end Izabel skulle bruge, så vi satsede og lavede det om som vi mente var fint og tja, det blev rigtig godt.

    SvarSlet