lørdag den 23. november 2013

Hold på hat og briller.

En uge er gået. En uge hvor der næsten er sket alt for meget. Jeg har haft travlt. Der har været opgaver af mange karakterer og brug for mig på mange planer. På den meget håndgribelige bane, har varerne væltet ind, klar til udpakning, før en ny indpakning og endelig nedpakning af årets firma julekurve. Lige der, står der en ny opgave på spring. Årets sidste, før det ene firma er klar til status og årsregnskab.
I løbet af ugen, har jeg også selv fået produceret et par gaver, købt nogle, afsendt nogen og hjulpet Olga med fremstilling af en lille fin stak. Kalendergaver begynder også at være klar til indpakning.
Oven i det hele, har jeg haft en modbydelig anspændt skulder, som lige behøvede nogle omgange med akupunktur og for at sætte prikken over det berømte i, er mit blodtryk nu så lavt igen, at tidlig i seng er et helt naturligt mantra, som stille kører i baghovedet allerede fra morgenstunden. Dansekoreografierne med de sjove drej volder problemer igen og giver en slem søsyge uden jeg behøver at sejle. 
Snot er også blevet en lystig gæst i min næse. Hvorfor ikke mig, når jeg i store mængder, har omgået både Olgas mor og egen mand, som begge snotter og nyser helt uden skrubler. 
Lyder det som jammer????? Jamen så lød det helt forkert. Lidt travlt, at blive brugt, nogle skavanker som er til at arbejde med, er på ingen måde ting, som slår mig ud. 
Lige nu er jeg bare træt og dedikerer aftenen til ligegyldig tv kiggeri fra sofaen, med varm the, lakridser og et strikketøj inden for rækkevidde.
Weekenden er lagt an på gode ting og sager, lidt indkøb, et par kasser med julestads, en dejlig drengs fødselsdag og en dejlig pige, som kommer og hygger med sin farmor. 
  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar