fredag den 29. november 2013

Når en god gerning også gør noget godt for dig selv.

Moshi Moshi Mind, som jeg intet mindre end elsker, for deres utrolig skønne tøj. Jeg har efterhånden en del af deres sager, som både er til at røre sig i, er smukt og giver god samvittighed. Tøjet kan bruges både i sofaen og til fest, afhængigt af følgeskabet.
Lige pt, har de lavet en fin bluse med lange ærmer, som er rummelig, lækker blød og bærer et rigtig godt budskab. Den kan kun købes online og gennem Trendsales og ved køb støtter man naturligvis Danner også. Alt hvad der rimer på Danner, mødrehjælp og ekstra indsats for de svageste her til lands er lige mig, så den bluse ligger nu og hygger i mit hjem.
Sager fra Moshi Moshi Mind er tilmed altid pakket så fint og følges på vej af fine kort. Denne gang, fik jeg bla definitionen på både kærlighed og respekt. Rart hvis man lige skulle komme i tvivl.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar