mandag den 2. december 2013

Pakkeleg.

Pludselig befandt jeg mig mellem en masse fint papir, smukke bånd, tape og saks. Jeg var igang med, at pakke julegaver ind. Tidligt ude???? Jo det er jeg vel, men mine gaver skal vidt omkring og kræver, at de er klar i god tid. På søndag holder vi julehyggedag for familie, naboer og venner. En dag med åbent hus, hvor der er mulighed for, at ønske god jul til nogen som man måske sjældent ellers ser og nogen benytter dagen til, at udveksle gaver. Derfor ligger mine gaver, for største partens vedkommende, klar denne dag. Ugen efter skal der pakker afsted til Jylland. Dem klarede jeg i samme vending. Alt som jeg vidste jeg ville købe er købt. Nu mangler kun de gaver, som både overrasker modtageren og mig som giver. De gaver, som jeg først ved er en gave når jeg ser den. Der er stadig også tid til flere hjemmelavede gaver. Tid er der masser af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar