søndag den 1. december 2013

Så er vi igang.

December din dejlige dame, ja jeg er sikker på at den er en hun, smag dog på ordet, så fint, let og feminint. Ergo, december er en dame. En dejlig dame. Ikke en pige og ikke en frøken, men en dame. En moden, blød og dejlig dame, som tager os alle i sin favn og fortæller den ældgamle historie, om julen og hvordan sådan en ser ud. December jeg elsker dig og jeg nød, at fejre din fødselsdag i dag. Jeg fejrede damen med, at udbringe en julekurv og en pakkekalender til "de små" som i godt humør fulgte mig til Julemarked i Roskilde. Bestemt et af de bedre af slagsen. Med masser af kreative påfund og mange timers flid bag hver en ting. Selv kom jeg hjem med fine vendespil i søde stofposer. Klar til, at blive omdøbt til julegaver til mine små venner. Et par skytsengle kom også med hjem på kort visit, da også de, snart skal flyve videre til nye ejere. Vi sluttede dagen af på min yndlings café i Roskilde, SATSCHMO. Et hyggeligt og lidt skævt sted, med ultra sød betjening og lækre ting til maven.
Aftenen blev lige rundet af, med Stevard fra Vesterbro. Se SÅ er december i gang.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar