tirsdag den 13. maj 2014

Fuld fart frem.

Det er lige som om, at kodeoret for mine dage lige pt er fremad, videre og fyldt med motion. 
Søndagen blev MOR fejret med rødvin og peanuts af ham som havde fri og intet sygt barn og ham kan man heldigvis altid lokke på tur. Gåtur forstås og gerne af de lange. To timer blev det til. Gennem skov og strand akkompagneret af en masse snak. Gåture åbner op for snak og det benytter vi os af.
I går var det så tid til første yogatime=to timer og et kvarter. Det sted og den lærer er jeg allerede to minutter inde i timen vild med. Her er engagement, nærvær, humor, god guidning og så ellers ikke mere snak, men igang med yoga. Sådan skal det være. Det virker jo så let og enkelt, men det er det på ingen måde. Vi blev tæsket godt igennem. Her kan man mærke at man har været til yoga. I dag har jeg voldsom fokus på balder og baglår. 
Efter yoga havde jeg fem timer til fri afbenyttelse. I silende våde København. Den ene time brugte jeg  på lækker frokost på Kaladset med "den lille" og resten af tiden blev brugt på at trave. Både med ham og alene. Jeg kom vidt omkring. Fik set en masse og fik endnu mere motion.
Sluttede af med skøn Burn Out som var en svedig men sjov omgang med fuld fart over hele timen. Her er pulsen poppe og køre, mens de fleste muskler bliver aktiveret. OGSÅ latter musklen.
Da jeg endelig ramte hjemmet orkede jeg lige en kop kaffe og en ostemad før sengen kaldte. Motion giver energi, jo jo, men man bliver også brugt og søvn skal der altså også til.

Skandinavisk yoga og meditationsskole. Lyst og enkelt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar