tirsdag den 13. maj 2014

Og hvad skal jeg mon så ?

Den lille lækre Alpaca i petrol er færdig. Vasket og strakt og klar til baby.
Mon ikke det næste projekt bliver et par sokker? Nem og bekvemt til en lang togtur. Torsdag går turen til Århus og søndag vender jeg hjem igen. Begge veje med toget og der kan der jo nok strikkes en del. Hvis jeg da ikke vælger at læse. Sokker er altid gode at strikke, mens man lige planlægger næste projekt. Jeg har sokker i flere farver og både sølv og guld i støbeskeen, så det kan vel blive helt lystigt, at kaste sig over.  Projekter og i særdeleshed garn, mangler jeg jo aldrig. Drt er bare energi omkring projektet som skal være der. Hvis jeg ikke strikker en ting af lyst dur det slet ikke med mig og strik eller krea i det hele taget. Jeg er ikke typen som skaber af nød eller på bestilling. Jeg skal brænde og være tændt, men  kører det som regel også. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar