mandag den 25. august 2014

Akupunktur.

Altså jo, jeg har prøvet lidt akupunktur før, men jeg har godt nok aldrig mødt sådan en behandler før. Anja er fantastisk dygtig og omhyggelig. Der spørges ind til både det ene og det andet, lige fra fødsel og til nu. Både fysisk og psykisk vendes. Skemaer udfyldes og studeres før Anja gå i aktion. 
I kinesisk læge videnskab som akupunktur jo er, går man grundigt til værks. Der læses bla puls på flere måder og der ved får behandleren en masse Info om dig, din krop og din energi, eller som med mig, mangel på energi. To og en halv time var jeg på briksen ( nej det var ikke piv dyrt)  To forskellige serier af nåle fik jeg i( nej det gør ikke ondt) og efterfølgende fik jeg sat et par magneter fast på begge hænder. Allerede da jeg forlod klinikken, havde jeg det væsentlig bedre og gennem dagen er det bare blevet bedre. Nej, jeg er ikke rask, men i kraftig bedring. Tror da nok lige min læge vil kigge lidt når hun ser mig i morgen til den akut tid som jeg fik i morges, efter hun havde hørt min stemme og hosten i telefonen.
Jeg er meget overrasket og meget positiv over den videre behandling hos Anja. Hende har jeg sat stor lid til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar