fredag den 22. august 2014

En buket fyldt med gode ønsker.

Syg, syg, syg. Jeg har stort set været syg hele ugen. De sidste tre dage har jeg ligget i sengen. De vildeste smerter har besat mit hoved og nakke, feber hærger min krop, lungerne piber og hvæser og astma kræver medicin mange gange om dagen. 
Lægen har lyttet og givet penicillin og jeg fylder op med både panodiler, iprener og alt hvad det alternative medicinskab indeholder. 
Jeg veksler mellem at tude, heale og bede tilmdiverse healende engle.
Intet har pt hjulpet og altså heller ikke den smukke buket min mand har givet mig.
Jeg er ikke bare syg, jeg er også desperat. Det er i morgen, lørdag, som jeg har set så meget frem til. Jeg har øvet i et halvt år og glædet mig til, at danse på Amager ved arrangementet Smag Verden. Lige nu hænger min deltagelse i en tynd tråd, men jeg har dog stadig ikke opgivet endnu.
Tasken bliver pakket, Make up lagt frem så alt er klar til dans. Først i morgen tidlig vil jeg tage den endelige afgørelse.


2 kommentarer:

  1. Åh nej, Stella, hvor er det surt! Du har jo glædet dig og øvet dig så længe! Jeg håber, du er kommet afsted!
    Mange knus -
    Lotte

    SvarSlet
  2. Tak Lotte. Jeg kom afsted og klarede dansen, som jeg havde glædet mig så meget til. Jeg havde en dejlig dag, men var meget brugt bagefter.

    SvarSlet