onsdag den 3. september 2014

Har du en Google konto?

Måske har du og har glemt alt om den. Du har feks en allerede hvis du benytter You Tube har jeg læst mig til. Ellers er det bare at søge på hvordan man opretter sådan en fætter. Det er pærelet og du bliver guidet nemt og smertefrit igennem. 
Hvis du ikke har sådan en konto, vil jeg anbefale dig at oprette en med det samme. Lige straks lander der nemlig en Give Away her på bloggen og den vil du da sikkert vildt gerne deltage i ik?
Et af mine krav for at deltage, er at man er, eller lige bliver FAST LÆSER af bloggen. Uhhhh det lyder farligt for mange, men bare rolig. Det kræver ikke at du læser fast eller andet af dig. Det er bare et navn og intet andet.
Selv om nogen også tror, at man er inhabil hvis man er i familie med mig, er min mand, min søn, mit barnebarn eller min lille søde svigerdatter, så kan jeg berolige med, at det er MIG som sætter reglerne og MIG som bestemmer og JEG siger at ingen er inhabil i min konkurrence.
Til gengæld bliver ingen favoriseret og snyd findes ikke i min spillehal.
Nå men nu til sagen. Opret nu den konto. Det tager kortere tid end at gå i Fakta. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar