mandag den 27. oktober 2014

Dage som flyver med dit og dat.

Når man har skolesøgende pige på besøg, er det op fra morgenstunden. Så er det noget med langsom morgenmad, tid til snak som pludselig opstår, en madpakke og afsted. Jeg har jo masser af projekter som skal klares i den tid jeg har til min rådighed, og har nået både at øve dansen som jeg skal optræde med torsdag aften i VerdenKulturCentret på Nørrebro, en tur gennem byen med mit kamera, et hurtigt café besøg og at lade nogle meter god tyk uld løbe gennem mine hænder.
Den store pige var bare hjemme på kort visit og vips var hun videre til ungdoms/aftenskolen. Drama er på skemaet mandag aften uhhhh så spændende.
Imens koger jeg på risengrøden, som er en obligatorisk ret en af vores dage sammen i tiden før jul.
Senere skal der pakkes julegaver ind. Alle de hjemmelavede, som er blevet produceret tidligere. Nu skal de pakkes ind og have sat fine dekorerede mærker på. 
Den lækre genbo kommer også til kaffe sammen med sit strikketøj, som jeg glæder mig til, at hilse på. Altid spændende hvad andre arbejder med. Måske er der ny inspiration at hente. Under alle omstændigheder er der en god samtale i sigte. Der har været langt imellem på det sidste, så der er nok en del som lige skal vendes og drejes en gang. 
God aften til dig, med eller uden pinde i hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar