tirsdag den 25. november 2014

Og JEPS, den er skam Home Made.

Adventskransen. Bare så ingen tror, at jeg har købt den i dyre domme hos en svine fancy designer. Ren og skær garn som er kørt gennem Pompom makeren. Uld, sølvtråd, pompom maker, et fad, fire lys og en aften med krea. Sådan er hemmeligheden bag min adventskrans. Kunst, kitch, sjov, fortsæt selv hvor jeg slap. Her i huset er vi tilfredse og JA, vi kan sagtens se brandfaren, men mon den i virkeligheden er større end tørt gran, kogler og guldstøv? Jeg tvivler. Levende lys er ikke legetøj eller egnet til at være alene hjemme i flere minutter. 


(Og de hvide kasser som skimtes i baggrunden, er nitten kg fyldt, dansk og virkelig lækker chokolade, som jeg lige om lidt skal pakke i cellophan poser til årets julekurve.) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar