lørdag den 29. november 2014

Ready to go.

Årets julebutik er kørt i stilling. Der fratrækkes 80% ved kassen, hvilket jeg håber lokker kunder til i store mængder. Jeg har pusset og nusset. Sat på hylder og pyntet op. Der vil være varm julethe og hjemme malet kaffe på kanderne.
Det er et stort arbejde at stable det hele på benene hvert år, men jeg glæder mig altid meget til, at slå dørene op og byde velkommen. Mange mennesker ser jeg kun den ene gang om året. Mange har fulgt min jule butik trofast hvert år, siden jeg får mange år siden, startede på Gisselfelds første julemarked. Der er lutter glade kunder, som kommer med andet end shopping for øje. Her er altid tid og plads til snak og hygge. 
Om to timer går det løs. Jeg skal lige have tanket op på kaffe og øvet en dans. 
Måske ses vi om lidt i min kælder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar