onsdag den 4. marts 2015

Hele pladen fuld.

I går aftes tilbragte jeg endnu engang aftenen på café KAFFE på Istedgade 90. Igen sammen med skønne Kirsten og igen til Perleplade aften. 
Jeg må altså sige, at jeg er vildt imponeret over drt høje deltager niveau. Hver en stol eller lille hjørne er optaget. Begge køn er repræsenteret og flere kommer som par. Alle påtalte det, at have noget at være fælles om, noget at lave mens man hygger/drikker kaffe, som det tillokkende ved arrangementet. Man slår simpelthen to fluer i samme smæk. Man spilder ikke tiden, men laver både noget praktisk, kommer ud en aften, hygger med andre og nyder en kop kaffe. 
Jamen det er jo lige det jeg håbede de ville svare, for det er jo det samme jeg går efter. Nu med perler, men oftest med et håndarbejde.
Og så skal det lige indrømmes, at vi i går snød. Vi var nemlig kommet i meget god tid. Var startet på kaffe og hyggen og sad og strikkede og det blev vi faktisk ved med. Altså at strikke. Det blev arrangementet jo ikke mindre hyggeligt af.
Folk er altså ret kreative med de perler der og det er ret moderne og oven i købet noget begge køn kan samles om. Så bliver det da ikke meget sjovere eller bedre. Perler er Hot og jeg er både solgt og overbevist. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar