tirsdag den 14. april 2015

Indvielse.

Ingen kan som Nørkle Caféen udfylde et rum, med snak, latter, væren og fornemmelser for detaljen. Meget bliver vendt på vores møder og i går blev også mine nye tendenser vurderet og godkendt. De nye stole bestod prøven med glans. Alle sad vist godt og behageligt hele aftenen. Denne her Nørkle Café er den hidtil bedste jeg har deltaget i. Med konstant nye deltagere er der en god dynamik i gruppen. Nogen kommer ofte, nogen med lange mellemrum, men altid flyder snakken frit og der bliver arbejdet seriøst med håndarbejdet.
Vores projekt,  et fælles nørkle tæppe, sat sammen af de firkanter, som hver enkelt deltager kommer med hver gang, vokser støt og roligt. 


Vejen er dog lang endnu, så der skal virkelig nørkles, hvis vi skal sidde på det tæppe på min græsplæne denne sommer. I går blev der også planlagt en udflugt. En super god idé. En udflugt hvor der både var tænkt på hygge, lækker madkurv og at besøge en spændende lille garnbutik i sommerlandet. Her tænkes stort og planer er der nok af. Jeg intet mindre end elsker min Nørkle Café. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar