onsdag den 15. april 2015

Knald på kuløren.

Århhh den er svær. Skal jeg vælge de to lamper i råhvid eller et par gule i det nye updatede køkken? Jeg er jo nok mest stemt for de gule og det kan vel altid laves om igen. Altså ikke som i et lille snuptag, da det er noget med længere ledninger, clipse op og ind i udtag. Det er jo smartere, at installere lamperne i de gamle udtag og dermed kunne tænde og slukke et og samme sted og samtidig benytte den i forvejen indbyggede lysdæmper. 



Den grønne er nærmest allerede sikker i den nye reol. 


Ved mandagens Nørkle Café var jeg så heldig, at blive begavet med fine nye karklude med farve afstemte hæklede kanter. Super cool stil. 


Elektrikeren må lige vente et øjeblik. I morgen vender jeg atter næsen mod det jyske. Der ovre er der sjove ting i sigte. Intet mindre end en længe ventet konfirmation. Taskerne er pakket, med sjove ting og gode ønsker. Kom an fedt. Jeg er klar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar