lørdag den 20. juni 2015

Så er den hjemme.

Lille Darling er landet. Den er min. Jeg elsker den allerede. Nu passer den lige til min telefon og en lille bitte smule mere. Mere var heller ikke meningen. I aften skal den ud og luftes og flashes og prales med. Snart skal den til NY og indtage den bankende metropol. Der skal den indeholde tlf, mit lille kamera, læbepomade og et glødende betalingskort. Det er hvad den kan og det er hvad den skal. 
Den er ikke alene i det nye hjem. Den er omgivet af familie. Alle har samme mor og alle er elsket af mig. Nogen gemmes mest til særlige stunder og andre er slidte og brugte i grad, så de slet ikke ligner sig selv mere. Men ingen skal skiftes ud foreløbig.


Bliver der mulighed for et par skindsko springer jeg til igen. Der tænkes dog pt kun over sagen, men mon ikke jeg får Niecen overtalt en dag? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar