onsdag den 19. august 2015

Det er om at få det hele med.

Solen er her. Hver en stråle skal nydes. Men arbejdet kalder. Der er meget som skal fixes før jeg trækker stikket. En uge med guld knald på job, men også med to timers dans mandag. To timer hvor nogle brikker pludselig faldt på plads. Hvor min skønne danselære omsatte billeder og ord til trin og udtryk som gav et ryk videre. En tirsdag som startede med halvanden times super sej yoga hvor sveden drev, flere solbrune klienter kom forbi efter deres ferie og dagen sluttede med sommerens sidste Nørkle Café. Nu går vi over til vinter tid, som er lig med søndags tider og eftermiddag frem for aften. Overgangen blev markeret med den skønne Jordbær tærte som kan findes under OPSKRIFTER her på siden.


Onsdag blev klinikken besøgt af flere klienter. Blandt andet én som begavede mig med en lovende hjemme yoga bog med tilhørende dvd og senest den lille nye Dagmar, som fik sin første behandling på min briks. Sin tredie healing, men første rigtige massage. Onsdagen blev rundet af med den månedlige hyggetur med den skønneste kvinde. Kølig rosé midt på torvet hvor dagens sidste solstråler blev suget ind og senere retro middag fulgt til dørs af god snak. Det kan godt være, at sommeren i år trak lidt på det i starten, men så giver den da så meget mere i den sidste ende. Jeg er fuldt ud tilfreds. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar