onsdag den 21. oktober 2015

En lækker pakke.

Selv om jeg selv har bestilt indholdet, var dagens pakke bare som at få en gave. Pakken var fra min yndlings krea shop på Østerbro HUSFLID. Har du endnu ikke været på besøg, helst fysisk og som minimum på netshoppen, så må du altså gøre dig selv den tjeneste at komme afsted.
Husflid er både retro og top nyt. Ingrid og Lillebror, Jørgen Klevin og 2015 i skøn samklang. Ejeren er en sprudlende kreanørd som nærmest ikke kan trække vejret uden en limstift eller en saks i hånden. Hun har ikke en butik, hun er sin butik. Spørg om et råd eller en idé og hun har et svar.
I min pakke var der de første fine strimler til flettede julestjerner og så var der papir blomst dimserier. Jeg har aldrig lavet en papirblomst. Troede aldrig jeg ville lave en papirblomst. Jeg aner ikke om jeg kan lave en papirblomst, men nu vil jeg lave en papirblomst og helst i flertal. Jeg har en idé med den kommende produktion, så jeg skal helst blive lidt god og ferm til det. 
Sig det med blomster. Jeg vil prøve. 
Nå ja og så var der grøn garn på tilbud med i pakken. Det skulle jeg lige lave en strikkeprøve på og siden har jeg ikke lagt det garn fra mig. Det er ret lækkert og jeg er igang med en lille gave til en af dem som jeg holder ret meget af. En som vist sagtens kan gøre sig i ret grøn i den friske ende.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar