søndag den 25. oktober 2015

Gæt et kagebord.

Jeg har været i byen i dag. Eller vel nærmere på landet. Jeg har været til fødselsdag og der var masser at spise.




Den faste læser, kan jo nok se, at vi taler om NIECEN, jeps, hende med de helt vildt lækre skind tasker, keyhangers, armbånd og bla bla bla. Hende der fra KJÆR&SCHMELING. 
Jeg valge bare et par knips, men kunne have bombarderet jer med billeder af det brunchs bord. Det er jo ikke småting den dame og manden med, kan præstere. Som altid lækre sager og god snak og som altid, var jeg den sidste de fik sparket ud af døren. Selv om det var en fødselsdag, gik jeg også hjem med en gave. En lækker sweater. Endnu en Sarah Lund, men nu i tykkere uld og mønster på hele kroppen. Den blev yil en bytter, men det bliver det jo ikke mindre en gave af i mine øjne. Et par lækre  ølandshvedeboller fik jeg også nappet til mig. Alene hjemme + nem aftensmad = en rigtig god idé.
Store og dejlige bliver alle de børn lige pludselig. På ingen måde børn længere, men de fleste ret voksne mennesker efterhånden. Tiden går og sjovt nok, ser man det meget ofte mest, når man hviler blikket på andres yngel. Vi bliver alle ældre, men betyder det egentlig så meget, så længe vi kan være sammen om det vi hver især holder af, hygger os, har gode samtaler og griner sammen? Næææ faktisk ikke. Godt selskab spørger ikke om alder.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar