tirsdag den 27. oktober 2015

Vil du med i byen?

Igen er byen ikke det rette ord. Vi taler om landet. Ude på landet. Vil du med ud på landet, til åbent hus, eller værksted? Niecen inviterer alt og alle. Hun smækker dørene op til sin og mandens kreahule. Spørg lige om jeg kan anbefale et besøg? JA FOR POKKER DA. Bare afsted. Op af sofaen, tag benene på nakken, jeg garanterer at du ikke fortryder det. Kom og se, kom og snus, kom og lad dig inspirere og måske kan du ikke lade være med, at forkæle dig selv med en bid af de lækre sager. Personligt har jeg overvældende mange af hendes ting og jeg har aldrig fortrudt en eneste. Flere af mine ting har ændret farve og er ændret markant af slid, men aldrig på den triste måde. Her taler vi om ting, som kun bliver bedre med tiden. Men først må du afsted og opleve det hele selv. 


Måske ses vi der ude på landet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar