torsdag den 15. oktober 2015

Hvad naturrøverne undte mig.

Endelig blev det min tur yil, at samle fine glatte kastanjer og resterne af deres piggede boliger. Der blev jeg slemt skuffet. På en time samlede jeg hvad der svarer til bunden på et meget lille fad. Tilgengæld fik jeg en dejlig gåtur gennem skoven og en masse frisk luft. Endnu gladere er jeg fordi jeg tror, at kastaniedyr i år er blevet et must i mange hjem med børn. Jeg ser mange billeder af kastaniedyr og hører om mange gode timer rundt om bordet h i efterårsferien. Så gør det bestemt ikke noget, at jeg ikke fik det store bytte med hjem, hvis det betyder, at en masse børn og deres forældrer, har lagt mobilen tilside og kastet sig overlade små glatte skatte og ladet fantasien løbe afsted i fri dressur. Hvis kreativiteten har haft frit spil og der har været gang i tændstikker, garnrester, og farver i alle afskygninger. Måske ligger der også en kastanje eller to i flere lommer og i fremtiden bliver brugt til at buldre og nusse mens tankerne flyver. Jeg elsker selv gode lommekadtanjer. Tror de giver nåde zoneterapi og håndmassage,mens de får tanker og fantasien til at flyve for eksempel på en gåtur i naturen. Prøv det. Mit råd er sprit gratis. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar