onsdag den 28. oktober 2015

Næsten som juleaften.

Jeg glæææææder mig for vildt til de kommende to dage. Seriøst, jeg er sulten efter ny viden. Det er længe siden jeg sidst har taget mig et kursus eller uddannelse. Men denne gang, kan jeg mærke, at det nye er noget, som vil passe super godt til min hjerne, mit hjerte og i mine hænder. Jeg er allerede tyvstartet lidt og har stor succes med det lidt jeg kan nu, men det føles allerede helt rigtigt for mig.
Energier har jo været en stor del af min praksis fra start, men nyt er altid godt. Nye vinkler, nye ord, ny sparring. Zoneterapikursus er ny for mig og så alligevel ikke, for jeg arbejder allerede ofte med punkter som jeg så nu får sat ord og viden på.
Tasken er pakket og madpakken klar. Jeg skal for engang skyld mega tidligt op. Tidligt op og sent hjem, for jeg napper da lige en Burn Out når jeg alligevel er på de kanter når kurset stopper. Træt skal jeg nok blive, men jeg ved, at det bliver den bedste træthed længe. 
Hvis i ikke rigtig forstod det, siger jeg det lige igen. JEG GLÆDER MIG! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar