onsdag den 18. november 2015

Ned i gear.

OEt par dage i mit lille hus i Ribe, har igen bragt mig ned i gear. Efter en hektisk tid med en masse dans og forberedelser til konkurrencen. En periode, hvor jeg også lige skulle helt ned med nakken, med lungebetændelse og infektion i luftvejene. 
Her går jeg ture, får snakket og hygget, købt lidt julegaver og en masse kalendergaver. Jeg leger med zoneterapi og slankemaskinen, strikker og læser i verdens mest spændende bog. Den hører i klart mere om når jeg når enden. Den fortjener en anmeldelse lover jeg. 
I morgen pakkes bilen igen og bliver vendt rundt og sat i kurs mod Køge igen. 
Aftenen skal tilbringes i VerdesKulturCentret, hvor min vidende og meget erfarne danselærer Suzzane Potempa lukker op for vidensposen endnu engang. Er du i nærheden af Nørrebro i morgen kl 19, skal du da klart gå ind og høre et gratis fantastisk foredrag med film. Igen slkal vi føres rundt i dansens historie og dens rødder og høre om nogle af datidens store stjerner. Jeg glæder mig som altid.
Hverdagen banker igen på min dør. Nu er det den lille klinik, hverdagslivet og alt hvad det bærer med sig, jeg igen skal vende min opmærksomhed mod. Om lidt er det første søndag i advent. Om lidt er det december. Tja, om lidt er det jul. Men først skal vi nyde den skønne mørke juletid, med alt hvad den indeholder af lys, gaver, hemmeligheder, overraskelser, bagværk og godter. En tid jeg altid ser frem til. For mig må julen meget gerne strække sig ind i november. Julen er både hygge og sjov og det kan vi vel altid bruge. Skru op eller ned gor budgettet som du lyster, men der er godt nok også meget gratis og selvskabt, som giver mere julestemning end den du køber. 
Jeg åbner lige straks min juledør og lad alt hvad der gider slippe ind. 
Men lige nu, skal der laves lidt mere zoneterapi og drikkes en virkelig lækker frisk slet kaffe og serveres et honninghjerte for én som jeg virkelig sætter stor pris på her i mit Ribeliv. 
Og så lige et billede af mig. Som måske, måske skal bruges på min hjemmeside og næste brochure. Steder som er blevet lidt forsømt og pt viser mig frem med ret kort hår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar