lørdag den 26. december 2015

Mere lektier.

Efter en hel dag på sofaen. Med et strikketøj eller en bog i hænderne må jeg op i lodret stilling igen. Det var ellers hyggeligt. Jeg nåede en god sjat længere i min bog, som godt nok også er på mer end 600 sider. Et par sokker blev strikket færdig, og tænk, de er sgu til mig selv. Absolut en sjældenhed, at homemade er til mig. 


En af de skønne wellness julegaver, var en de Happy Foot sokker, som tvang mig i absolut to et par timer.


Nu afventes resultatet, som skulle begynde at vise sig inden for en uges tid og vist holde op til flere måneder. Jeg er ret spændt på projektet. 
I dag er manden sendt til julehygge med sin mor, sønner og barnebarn. Så nu skal der læses lektier. Der skal nørdes meridianer, zoner og powerpunkter. Der begynder at dæmre et par ting, lidt sidder fast fra gang til gang, men den store udenadslære bliver jeg vel aldrig. Jeg skal have fingrene ned i kagekassen, så jeg veksler lidt mellem mine metoder. Jeg ved jo hvad der fungerer for mig, og bruger mine egne metoder. 
Stoffet elsker jeg, så lektier er her ingen plage. 
Lidt dans skal også øves. En virkelig hengemt sag skal friskes op, så jeg kan komme videre i koreografien i det nye år. En dans med nåde teknik og rigtig meget skuespil involveret. Den slags, som ser så vildt let ud, men er så forbandet svært og voldt grænseoverskridende at udøve. Nu er det den genre jeg vil tage livtag med. En ny udfordring. En ny kam som skal kæmpes og vindes. Jeg er klar til kampen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar