søndag den 24. januar 2016

En weekend med fuld speed.

Så er vi igang med den nye dansesæson. Lørdag var det tidlig ud af dynerne og afsted til tre timers super svære trin. Det samme om og om igen. Man stønner og puster og tror aldrig man lærer det, men samtidig ved vi alle også, at pludselig en skønne dag, sidder også den koreografi i kroppen. Men denne her trækker tænder ud, men flot bliver den og musikken er vidunderlig.
Efter dansen nåede jeg lige kaffe hos mellemste drengen og hans lille skønne familie. Og så var det videre til fest. Orientalsk dansefest. Med spisning en masse skønne dansere som optrådte for os og til sidst et live band med gang i den. To sekunder gik der cirka, før dansegulvet var fyldt med dansende duller.
Blandt mange gode, må jeg lige endnu engang nævne min egen dygtige danselærer Suzzane Potempa. 



Søndagen bød på Nørkle Café. Arhhhh men altså. Atter må jeg nive mig i armen over, at det arrangement virkelig findes. Her er virkelig god underholdning. Vi griner ret meget. Der nørkles og sludres og vendes mangt og meget. 
Bunken med hæklede og strikkede firkanter vokser støt og roligt. Denne sommer tror jeg på, at vi har nok til vores fælles nørkletæppe. Der er planer om sommerudflugt med tæppet og madkurve. 

Dagens traktement var overvejende sundt.

En lystig flok.

Fede, festlige og farverige firkanter.

En skøn gave fra en af de dejlige kvinder. 

Rosa hyggede sig. Indtog en taske og faldt helt til ro. 

Sådan kan en weekend også bruges. Sammen med dejlige kvinder om en fælles passion. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar